انتصاب جدید در سازمان برنامه و بودجه | سعید سیدعلایی کیست؟-راهبرد معاصر

انتصاب جدید در سازمان برنامه و بودجه | سعید سیدعلایی کیست؟

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با صدور حکمی، «سید سعید سیدعلایی» را به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و امور مجلس این سازمان منصوب کرد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۶ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 10
کد خبر: ۲۵۳۹۴۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ سید حمید پورمحمدی در جلسه معارفه «سید سعید سیدعلایی» به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و امور مجلس سازمان برنامه و بودجه کشور، که امروز شنبه (۲۰ مردادماه) برگزار شد، مأموریت‌های مهم این معاونت را تشریح و اظهار کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه نیروی انسانی باارزش سازمان، مأموریت نخست معاونت توسعه مدیریت و امور مجلس، حمایت از معیشت و رفاه پرسنل سازمان و تقویت امکانات مورد نیاز برای ایفای نقش هرچه بهتر سازمان در فرایند راهبری و رصد توسعه کشور است.

وی با تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای ارتقای جایگاه سازمان در ابعاد مختلف، گفت: مأموریت دوم، گسترش تعامل با ذینفعان داخل و خارج سازمان به‌ویژه تقویت ارتباط سازمان با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همچنین سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌هاست.

معاون رئیس‌جمهور همچنین از خدمات و تلاش‌های «رحمان پلیمی»، معاون پیشین توسعه مدیریت و امور مجلس، قدردانی کرد.

بر اساس این گزارش، «سید سعید سیدعلایی»، متولد ۱۳۴۶ بوده و دارای کارشناسی اقتصاد، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و DBA گرایش استراتژیک است. وی پیش از این، مسئولیت‌هایی همچون نایب رئیس هیئت مدیره و معاون هماهنگی مالی، پشتیبانی و امور مجامع شرکت توانیر؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی؛ مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی وزارت راه و شهرسازی؛ عضو هیئت عامل و معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی و عضو غیر موظف هیئت مدیره شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) داشته است. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده